En mer flexibel hemleverans i Sverige
Vår mer flexibla hemleveranstjänst kommer med många fördelar. Som till exempel fler leveranser med fossilfria drivmedel, ett förbättrat digitalt gränssnitt med kortare tidsfönster, leverans dagtid, kvällstid, och på helger, spårning av paket i realtid och möjlighet att välja leveransdag och tidsfönster för leveransen.
Vill du veta mer om vår hemleveranstjänst?
Hör av dig till din säljkontakt på Bring eller kontakta oss här.
Detta vill dina kunder veta om leveransen
8 av 10 kunder kollar upp leveransvillkoren när de besöker en webbutik för första gången. Så här undviker du att kunden lämnar butiken.
5 tips: Så vinner du kunder med bra returer
I takt med att konsumenternas förväntningar ökar, blir tydlig och enkel returhantering avgörande för att bygga lojalitet och öka försäljningen. Med en enkel returprocess slipper du avbrutna köp – och får nöjda kunder som kommer tillbaka.
Så gör du det lätt för dina kunder att handla stort och tungt
Säljer din webbutik stora och tunga varor? Har du då ordnat för dina kunder så att det blir enkelt och flexibelt hela vägen - från beställning till leverans? Många nätkunder köper stora eller tunga föremål. Så som vitvaror, möbler för både inomhus- och utomhusbruk, eller sportutrustning som cyklar eller skidor.